قهرمانی تیم فوتسال کاسپین

یکم دیر شد ولی این قهرمانی رو به بروبچ کلاسمون مخصوصا سعید و احسان و امیر و فرزین تبریک میگم.

30 هزار تومن هم نوش جانتون.

اینم یه عکس دسته جمعی از تیم .


البته شیرینیش رو امیدوارم سر کلاس اقتصاد بدن و نپیچونن.

نظرات 2 + ارسال نظر
r3za.kamalinia چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ق.ظ

آخی امیرو دیدم غصه خوردم واسش چقد مظلوم وایستاده : )

کم مونده دست به سینه وایسّه : )))

(ایهاالذین زن گرفتین افلا یتفکرون)

منم تبریک میگم بازیتون انصافا خوب بود .. مخصوصا فرزین که کارش حرف نداره و احسان ..

از جایی که ما هم تیم داشتیم مجبورم یخورده کل کل کنم : دی

اولا که نون دروازه بانتونو خوردین (به قول رامین : دی)

ثانیا من مصدوم شدم نشد بازی کنم واسه تیممون : )))

بازم دمتون گرم .. به سعید و امیر و فرزین و احسان تبریک میگم

و بچه های دیگه ی تیمتون : )

Sa33d.Kargar دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ق.ظ

tashakkor az hameye do0staye kho0bam khoshhalemo0n kardid.in magham ham m0teaalegh b hameye bachchahye sanaye 91e pas b salamti6un,..!
badesham reza shirinio to kelas eghtesad ovordim vali bad shansi jalese emtahan bud ye seri a bachchaha nabudan ,bebkhshid ,
reza.(r) bazam mammnun babat in post,(bebkhshid yekam dir shod:)

خواهش می کنم سعید جان.
امیدوارم در تمام عرصه های زندگیت موفق باشی.
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد