مقدمه
مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
انواع مشتریان
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
ضرورت بکارگیری مدیریت در ارتباط با مشتری
ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای استفاده از سیستم ارتباط با مشتری
انواع فناوریهای ارتباط با مشتری
مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با شهروند
نتیجه گیری
منابع
در اقتصاد مبتنی بر دانش امروز، مزیت رقابتی، به طور فزایندهای در تسهیل روندهای اطلاعاتی انجام کار یافت میشود تا در دسترسی به منابع و بازارهای خاص. پس دانش و سرمایه فکری به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگیهای اصلی و راهبردی برای عملکرد برتر مطرح میشوند.
در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار نیز توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده موثر از آن و ایجاد ساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید امری مهم و حیاتی شمرده میشود که سازمانها باید توجه ویژهای به آن داشته باشند. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که در اقتصاد جهانی امروز، سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است.
جهت دانلود و دریافت این محصول به سایت پرازفایل مراجعه نمایید.